Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorСендзер, Г. М.
dc.contributor.authorСендзер, М. М.
dc.date.accessioned2022-06-06T12:03:58Z
dc.date.available2022-06-06T12:03:58Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.citationСендзер, Г. М. Некаторыя пытанні прафесійнай накіраванасці курса матэматычнага аналізу / Г. М. Сендзер, М. М. Сендзер // Нар. асвета. – 1995. – № 2. – С. 78–80.ru_RU
dc.identifier.urihttp://rep.brsu.by:80/handle/123456789/7634
dc.description.abstractВучні, якія сталі студэнтамі педагагічнай ВНУ, часта аказваюцца непадрыхтаванымі да прафесіянальнага навучання. Трапляючы ў іншую сістэму навучальна-выхаваўчай работы, што адрозніваецца зместам, формамі і метадамі навучання, болыш жорсткімі патрабаваннямі, рэзкім павелічэннем аб’ёму матэрыялу, іншым рэжымам працы, калектывам выкладчыкаў, былыя школьнікі адчуваюць цяжкасці ў набыцці ведаў па будучай спецыяльнасці.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherМінск: Нар. асветаru_RU
dc.titleНЕКАТОРЫЯ ПЫТАННІ ПРАФЕСІЯНАЛЬНАЙ НАКІРАВАНАСЦІ КУРСА МАТЭМАТЫЧНАГА АНАЛІЗУru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию