Показать сокращенную информацию
НЕКАТОРЫЯ ПЫТАННІ ПРАФЕСІЯНАЛЬНАЙ НАКІРАВАНАСЦІ КУРСА МАТЭМАТЫЧНАГА АНАЛІЗУ
dc.contributor.author | Сендзер, Г. М. | |
dc.contributor.author | Сендзер, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2022-06-06T12:03:58Z | |
dc.date.available | 2022-06-06T12:03:58Z | |
dc.date.issued | 1995 | |
dc.identifier.citation | Сендзер, Г. М. Некаторыя пытанні прафесійнай накіраванасці курса матэматычнага аналізу / Г. М. Сендзер, М. М. Сендзер // Нар. асвета. – 1995. – № 2. – С. 78–80. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://rep.brsu.by:80/handle/123456789/7634 | |
dc.description.abstract | Вучні, якія сталі студэнтамі педагагічнай ВНУ, часта аказваюцца непадрыхтаванымі да прафесіянальнага навучання. Трапляючы ў іншую сістэму навучальна-выхаваўчай работы, што адрозніваецца зместам, формамі і метадамі навучання, болыш жорсткімі патрабаваннямі, рэзкім павелічэннем аб’ёму матэрыялу, іншым рэжымам працы, калектывам выкладчыкаў, былыя школьнікі адчуваюць цяжкасці ў набыцці ведаў па будучай спецыяльнасці. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | Мінск: Нар. асвета | ru_RU |
dc.title | НЕКАТОРЫЯ ПЫТАННІ ПРАФЕСІЯНАЛЬНАЙ НАКІРАВАНАСЦІ КУРСА МАТЭМАТЫЧНАГА АНАЛІЗУ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |