Показать сокращенную информацию
Фармiраванне ў малодшых школьнiкаў умення задаваць пытаннi да мастацкага твора
dc.contributor.author | Канцавая, Г.М. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T05:41:38Z | |
dc.date.available | 2021-06-17T05:41:38Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Канцавая, Г.М. Фармiраванне ў малодшых школьнiкаў умення задаваць пытаннi да мастацкага твора / Г.М. Канцавая // Детский сад – начальная школа: опыт, преемственность, перспективы : материалы XI Междунар. науч.-практ. конф., Мозырь, 29–30 окт. 2020 г. / УО МГПУ им. И. П. Шамякина ; редкол.: Б. А. Крук (отв. ред.) [и др.]. – Мозырь : МГПУ им.И. П. Шамякина, 2020. – С. 47–49. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://rep.brsu.by:80/handle/123456789/7218 | |
dc.description.abstract | Разглядаюцца прыёмы, выкарыстанне якiх на ўроках лiтаратурнага чытання накiравана на фармiраванне ў малодшых школьнiкаў умення задаваць пытаннi да прачытанага мастацкага твора | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | МГПУ им.И. П. Шамякина | ru_RU |
dc.subject | урок лiтаратурнага чытання, малодшыя школьнiкi, мастацкi твор, аналiз тэксту, пытанне | ru_RU |
dc.title | Фармiраванне ў малодшых школьнiкаў умення задаваць пытаннi да мастацкага твора | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |