Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorСянкевіч, Мікалай Іванавіч
dc.date.accessioned2020-10-27T10:54:43Z
dc.date.available2020-10-27T10:54:43Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationСянкевіч, М. І. Разуменне малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратуры / М. І. Сянкевіч // Пачатк. шк. – 2005. – № 4. – С. 14–18.ru_RU
dc.identifier.urihttp://rep.brsu.by:80/handle/123456789/2968
dc.description.abstractАртыкул прысвечаны праблеме разумення малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратуры. На шматлікіх прыкладах аўтар паказвае, як праз усведамленне ролі вобразных сродкаў мовы і слоў-арыенціраў, што нясуць найбольшую сэнсавую нагрузку, вучні прыходзяць да асэнсавання аўтарскай задумы.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherПачатковая школаru_RU
dc.subjectмастацкі вобраз, мова мастацкай літаратуры, актыўнае засваенне слова, успрыманне мастацкага твораru_RU
dc.titleРазуменне малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратурыru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию