Показать сокращенную информацию
Разуменне малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратуры
dc.contributor.author | Сянкевіч, Мікалай Іванавіч | |
dc.date.accessioned | 2020-10-27T10:54:43Z | |
dc.date.available | 2020-10-27T10:54:43Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Сянкевіч, М. І. Разуменне малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратуры / М. І. Сянкевіч // Пачатк. шк. – 2005. – № 4. – С. 14–18. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://rep.brsu.by:80/handle/123456789/2968 | |
dc.description.abstract | Артыкул прысвечаны праблеме разумення малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратуры. На шматлікіх прыкладах аўтар паказвае, як праз усведамленне ролі вобразных сродкаў мовы і слоў-арыенціраў, што нясуць найбольшую сэнсавую нагрузку, вучні прыходзяць да асэнсавання аўтарскай задумы. | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | Пачатковая школа | ru_RU |
dc.subject | мастацкі вобраз, мова мастацкай літаратуры, актыўнае засваенне слова, успрыманне мастацкага твора | ru_RU |
dc.title | Разуменне малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратуры | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |