Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorАндрэева, А. У.
dc.date.accessioned2020-10-01T11:59:54Z
dc.date.available2020-10-01T11:59:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationАндрэева, А. У. Антанімія ў беларускай тэрміналогіі індустрыі турызму і гасціннасці / А.У. Андрэева // Веснік Брэсцкага універсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. – 2019. – № 2. – С. 56–61.ru_RU
dc.identifier.issn2218-029X
dc.identifier.urihttp://rep.brsu.by:80/handle/123456789/2454
dc.descriptionOn the material of contextual sources, a complete corpus of tourist-related terms related to antonymic dependence is defined. Characteristic relations of antonymic special names are characterized. The bases of opposition of scientific concepts are revealed. The formal structure of antonymic terminological units is considered. The nature of the relationship between antonymy and synonymy of tourist terminology is established.ru_RU
dc.description.abstractНа матэрыяле кантэкстуальных крыніц вызначаны поўны корпус турыстычных тэрмінаў, звязаных антанімічнай залежнасцю. Ахарактарызаваны семантычныя адносіны антанімічных спецыяльных найменняў. Выяўлены падставы проціпастаўлення навуковых паняццяў. Разгледжана фармальная структура антанімічных тэрмінаадзінак. Акрэслены характар узаемаадносін антаніміі і сінаніміі ў турыстычнай тэрміналагічнай лексіцы.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherБрГУ имени А.С. Пушкинаru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія;
dc.titleАнтанімія ў беларускай тэрміналогіі індустрыі турызму і гасціннасціru_RU
dc.title.alternativeAntonymy in the Belarusian Terminology of the Tourism and Hospitality Industryru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию