Show simple item record

dc.contributor.authorБылинская, Н.В.
dc.date.accessioned2020-09-23T13:08:05Z
dc.date.available2020-09-23T13:08:05Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationБылинская, Н. В. Одаренный ученик: оценка результативности психопросвещения педагогов-филологов / Н. В. Былинская // Веснік Брэсцкага універсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. – 2011. – № 1. – С. 115–121.ru_RU
dc.identifier.issn2218-029X
dc.identifier.urihttp://rep.brsu.by:80/handle/123456789/1118
dc.descriptionIn article results of the forming experiment directed on enrichment and deepening of knowledge of teachers about a phenomenon of children's endowments are stated. Article maintenance the analysis of efficiency of lecture employment on psychology as acts as one of the most widespread forms of psychological education. It is established, what even after a short purposeful course of representation of teachers about the presented schoolboys become more difficult, differentiated on structure and positive under the maintenance.ru_RU
dc.description.abstractВ статье изложены результаты формирующего эксперимента, направленного на обогащение и углубление знаний педагогов о феномене детской одаренности. Содержанием статьи выступает анализ эффективности лекционных занятий по психологии как одной из наиболее распространенных форм психологического просвещения. Установлено, что даже после краткого целенаправленного курса представления педагогов об одаренных школьниках становятся более сложными, дифференцированными по структуре и позитивными по содержанию.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherБрГУ имени А.С. Пушкинаru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія;
dc.titleОдаренный ученик: оценка результативности психопросвещения педагогов-филологовru_RU
dc.title.alternativeThe Presented Pupil: The Estimation of Productivity of Psychoeducation of Teachers-Philologistsru_RU
dc.typeArticleru_RU


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record