Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorКавалевіч, М. С.
dc.date.accessioned2020-09-23T08:40:39Z
dc.date.available2020-09-23T08:40:39Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationКавалевіч, М. С. Псіхолага-педагагічная падтрымка прафесійнага самавызначэння ў юнацкім узросце: змест і спосабы арганізацыі / М. С. Кавалевіч // Веснік Брэсцкага універсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. – 2010. – № 2. – С. 82–93.ru_RU
dc.identifier.issn2218-029X
dc.identifier.urihttp://rep.brsu.by:80/handle/123456789/1030
dc.descriptionThe content and ways of organization of pedagogical support of professional self-identification in teen-age are revealed in the article. Among them there are informative and examining, emotional and energizing, professional and occupational, personal and developmental types of support. Psychological and pedagogical support is viewed as a phenomenon, process and result of planned psychological and pedagogical cooperation, which help to develop person’s positive orientation, aims and motives of treatment of one’s life and professional career. The technology of organization of professional self-identification is presented as psychological and pedagogical support of development and self-development, correction of individual development, choice of values, encouraging of self-development. The aptant’s person and the process of his self-identification are studied as complex self-organized systems, which can exist only in conditions of diversity, fortuity, spontaneity and unpredictability. The teacher’s task is to find a mechanism to manage these systems and corresponding methods and ways to do it.ru_RU
dc.description.abstractУ артыкуле раскрываюцца змест і спосабы арганізацыі педагагічнай падтрымкі прафесійнага самавызначэння ў юнацкім узросце. Сярод іх інфармацыйна-экспертная, эмацыянальна-энергетызаваная, прафесійна-дзейсная, асобасна-развіццёвая падтрымка. Псіхолага-педагагічная падтрымка разглядаецца як з’ява, працэс і вынік планамерных псіхолага-педагагічных узаемадзеянняў, якія служаць развіццю пазітыўнай скіраванасці асобы, яе мэт і матываў адносін да ўласнага жыцця і прафесійнай кар’еры. Тэхналогія арганізацыі прафесійнага самавызначэння прадстаўлена як псіхолага-педагагічная падтрымка развіцця і самаразвіцця, карэкцыя індывідуальнага развіцця, выбару каштоўнасцяў, стымуляванне самаразвіцця. Асоба аптанта і працэс яе прафесійнага самавызначэння даследуюцца як складаныя самаарганізаваныя сістэмы, якія могуць існаваць толькі ва ўмовах разнастайнасці, выпадковасці, спантаннасці і непрадбачанасці. Задача педагога заключаецца ў тым, каб знайсці механізм кіравання такімі сістэмамі і адпаведныя для гэтага метады і сродкі.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherБрГУ имени А.С. Пушкинаru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія;
dc.titleПсіхолага-педагагічная падтрымка прафесійнага самавызначэння ў юнацкім узросце: змест і спосабы арганізацыіru_RU
dc.title.alternativePsychological and Pedagogical Support of Professional Self-Identification in Teen-Age: Content and Ways of Organizationru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию