Показать сокращенную информацию
Дасцiпна, трапна, вобразна: узбагачэнне фразеалагiчнага запасу вучняў I ступенi агульнай сярэдняй адукацыi на ўроках лiтаратурнага чытання
dc.contributor.author | Канцавая, Галіна Міхайлаўна | |
dc.date.accessioned | 2020-10-14T13:10:41Z | |
dc.date.available | 2020-10-14T13:10:41Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Канцавая, Г. М. Дасцiпна, трапна, вобразна: узбагачэнне фразеалагiчнага запасу вучняў I ступенi агульнай сярэдняй адукацыi на ўроках лiтаратурнага чытання / Г. М. Канцавая // Пачатковае навучанне: сям’я, дзіцячы сад, школа. – 2020. – № 4. – С. 6–8. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://rep.brsu.by:80/handle/123456789/2822 | |
dc.description.abstract | Прапанавана сістэма практыкаванняў, накіраваная на ўзбагачэнне слоўніка вучняў I ступені агульнай сярэдняй адукацыі фразеалагізмамі. | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | Пачатковае навучанне: сям’я, дзіцячы сад, школа. | ru_RU |
dc.subject | фразеалагізмы, малодшыя школьнікі, фразеалагічны запас | ru_RU |
dc.title | Дасцiпна, трапна, вобразна: узбагачэнне фразеалагiчнага запасу вучняў I ступенi агульнай сярэдняй адукацыi на ўроках лiтаратурнага чытання | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |