Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorСмаль, Вяч.М.
dc.date.accessioned2020-09-30T07:01:28Z
dc.date.available2020-09-30T07:01:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСмаль, Вяч. М. Фарміраванне эмацыйна-ацэначнай лексікі дзяцей дашкольнага ўзросту / Вяч. М. Смаль // Веснік Брэсцкага універсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. – 2018. – № 1. – С. 151–158.ru_RU
dc.identifier.issn2218-029X
dc.identifier.urihttp://rep.brsu.by:80/handle/123456789/2081
dc.descriptionThe technique of forming emotional vocabulary of preschool children is considered, the influence of emotional and expressive vocabulary on general language development of the child’s personality is analyzed, the process of introduction of etiquette vocabulary to active vocabulary of children is described disclosed effective methods and techniques of familiarization of children of preschool age with emotionally evocative lexical units at specially organized classes on the basis of cluster approach and the integration of the various activities is disclosed.ru_RU
dc.description.abstractРазглядаецца методыка фарміравання эмацыйнай лексікі дашкольнікаў, аналізуецца ўплыў эмацыйна-экспрэсіўнага лексікона на агульнае маўленчае развіццѐ асобы дзіцяці, апісаны працэс увядзення ў актыўны лексікон дзяцей этыкетнай лексікі, раскрываюцца эфектыўныя метады і прыѐмы азнаямлення дзяцей дашкольнага ўзросту з эмацыйна афарбаванымі лексічнымі адзінкамі на спецыяльна арганізаваных занятках на аснове комплексна-тэматычнага падыходу і інтэграцыі розных відаў дзейнасці.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherБрГУ имени А.С. Пушкинаru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія;
dc.titleФарміраванне эмацыйна-ацэначнай лексікі дзяцей дашкольнага ўзростуru_RU
dc.title.alternativeFormation of the Emotionally-Estimated Lexicon of Pre-School Age Childrenru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию