Показать сокращенную информацию
Развіццё маўлення дашкольнікаў ва ўмовах беларуска-рускай білінгвальнай прасторы
dc.contributor.author | Смаль, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-25T06:56:09Z | |
dc.date.available | 2020-09-25T06:56:09Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Смаль, В. М. Развіццё маўлення дашкольнікаў ва ўмовах беларуска-рускай білінгвальнай прасторы / В. М. Смаль // Веснік Брэсцкага універсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. – 2013. – № 1. – С. 91–97. | ru_RU |
dc.identifier.issn | 2218-029X | |
dc.identifier.uri | http://rep.brsu.by:80/handle/123456789/1477 | |
dc.description | The article deals with the bilingual education of pre-school children. The author strives to define positive and negative aspects of bilingual education, to establish peculiar features of speech development with pre-school children in the conditions of national bilinguism, as well as to map out effective ways of teaching in pre-school establishments in these conditions. | ru_RU |
dc.description.abstract | Артыкул прысвечаны даследаванню праблем білінгвальнай (двухмоўнай) адукацыі дашкольнікаў. Аўтарам робіцца спроба акрэсліць станоўчыя і адмоўныя бакі адначаснага навучання дзяцей дзвюм мовам, вызначыць асаблівасці развіцця маўлення дашкольнікаў ва ўмовах нацыянальнага білінгвізму і шляхі эфектыўнай працы выхавальніка ў дашкольнай установе ва ўмовах білінгвізму. | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | БрГУ имени А.С. Пушкина | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія; | |
dc.title | Развіццё маўлення дашкольнікаў ва ўмовах беларуска-рускай білінгвальнай прасторы | ru_RU |
dc.title.alternative | The Development of Speech Activity of Pre-school Children in Russian-byelorussian Bilingual Situation | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |