Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorЯніцкі, М.І.
dc.date.accessioned2020-09-24T09:40:51Z
dc.date.available2020-09-24T09:40:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЯніцкі, М. І. Нацыянальнае і агульначалавечае як фактары мастацкасці ў трагікамедыях Андрэя Макаёнка / М. І. Яніцкі // Веснік Брэсцкага універсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. – 2012. – № 1. – С. 78–83.ru_RU
dc.identifier.issn2218-029X
dc.identifier.urihttp://rep.brsu.by:80/handle/123456789/1304
dc.descriptionIn the article the categories of national and universal in the works of Belarusian comedy playwright A. Makayonak of 1970–80s are interpreted. The author explores the national in the tragicomedy through the figurative concept of a person, the circle of themes, genre peculiarities, language means, etc. In the article the humanity spirit of Makayonak’s plays is analysed through the positions of modern study of literature.ru_RU
dc.description.abstractУ артыкуле асэнсоўваюцца катэгорыі нацыянальнага і агульначалавечага ў творах беларускага камедыёграфа Андрэя Макаёнка 70–80-х гадоў ХХ ст. Аўтар даследуе нацыянальнае ў трагікамедыях праз вобразную канцэпцыю асобы, тэматыку, жанравыя адметнасці, моўныя сродкі і інш. У артыкуле таксама з пазіцый сучаснага літаратуразнаўства аналізуецца гуманістычны пафас п’ес А. Макаёнка.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherБрГУ имени А.С. Пушкинаru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія;
dc.titleНацыянальнае і агульначалавечае як фактары мастацкасці ў трагікамедыях Андрэя Макаёнкаru_RU
dc.title.alternativeNational and Universal as the Factors of Artistry in Andrey Makayonak’s Tragicomediesru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию