Показать сокращенную информацию
Нацыянальнае і агульначалавечае як фактары мастацкасці ў трагікамедыях Андрэя Макаёнка
dc.contributor.author | Яніцкі, М.І. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-24T09:40:51Z | |
dc.date.available | 2020-09-24T09:40:51Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Яніцкі, М. І. Нацыянальнае і агульначалавечае як фактары мастацкасці ў трагікамедыях Андрэя Макаёнка / М. І. Яніцкі // Веснік Брэсцкага універсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. – 2012. – № 1. – С. 78–83. | ru_RU |
dc.identifier.issn | 2218-029X | |
dc.identifier.uri | http://rep.brsu.by:80/handle/123456789/1304 | |
dc.description | In the article the categories of national and universal in the works of Belarusian comedy playwright A. Makayonak of 1970–80s are interpreted. The author explores the national in the tragicomedy through the figurative concept of a person, the circle of themes, genre peculiarities, language means, etc. In the article the humanity spirit of Makayonak’s plays is analysed through the positions of modern study of literature. | ru_RU |
dc.description.abstract | У артыкуле асэнсоўваюцца катэгорыі нацыянальнага і агульначалавечага ў творах беларускага камедыёграфа Андрэя Макаёнка 70–80-х гадоў ХХ ст. Аўтар даследуе нацыянальнае ў трагікамедыях праз вобразную канцэпцыю асобы, тэматыку, жанравыя адметнасці, моўныя сродкі і інш. У артыкуле таксама з пазіцый сучаснага літаратуразнаўства аналізуецца гуманістычны пафас п’ес А. Макаёнка. | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | БрГУ имени А.С. Пушкина | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія; | |
dc.title | Нацыянальнае і агульначалавечае як фактары мастацкасці ў трагікамедыях Андрэя Макаёнка | ru_RU |
dc.title.alternative | National and Universal as the Factors of Artistry in Andrey Makayonak’s Tragicomedies | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |