Искать
Отображаемые элементы 1-7 из 7
Фармiраванне ў вучняў I ступенi агульнай сярэдняй адукацыi камунiкатыўных вучэбных дзеянняў праз выкарыстанне прыёму «Шэсць капелюшоў мыслення»
(БрГУ имени А.С. Пушкина, 2019)
Разгледжана выкарыстанне прыёму «Шэсць капелюшоў мыслення» на розных этапах этапах урока лі таратурнага чытання.
Засваенне вучнямi пачатовых класаў значэння фразеалагiзмаў
(Брест : БрДУ iмя А.С. Пушкiна, 2019)
Разглядаюцца метады i прыёмы працы, накiраваныя на засваенне значэння фразеалагiзмаў вучнямi пачатковых класаў
Узбагачэнне фразеалагiчнага запасу вучняў I ступенi агульнай сярэдняй адукацыi пры вывучэннi марфалогii
(Брэст : БрДУ iмя А.С. Пушкiна, 2019)
Прысвечаны працы над фразеалагiзмамi розных структурна-граматычных тыпаў у пачатковых класах пры вывучэннi марфалогii беларускай мовы
Метадычныя аспекты падрыхтоўкi настаўнiка пачатковых класаў да прафесiйнай дзейнасцi
(ГрГУ им. Янки Купалы, 2019)
Разглядаюцца тэарэтычны і практычны аспекты метадычнай падрыхтоўкі будучых настаўнікаў пачатковых класаў да прафесійнай дзейнасці.
Выкарыстанне прыказак i прымавак як дыдактычнага матэрыялу на ўроках беларускай мовы
(БрГУ имени А.С. Пушкина, 2019)
Разглядаюцца выкарыстанне прыказак і прымавак у якасці моўнага дыдактычнага матэрыялу пры працы над рознымі раздзеламі беларускай мовы і з мэтай удасканалення маўлення вучняў пачатковых класаў.
Захаванне гаворачым правіл маўленчых паводзін як умова паспяховага камунікатыўнага акта
(Брэст : БрДУ iмя А.С. Пушкiна, 2019)
Метадычныя аспекты вывучэння фразеалагiзмаў на I ступенi атрымання сярэдняй адукацыi
(Брест : БрГУ имени А.С. Пушкина, 2019)