Искать
Отображаемые элементы 1-6 из 6
Разуменне малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратуры
(Пачатковая школа, 2005)
Артыкул прысвечаны праблеме разумення малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратуры. На шматлікіх прыкладах аўтар паказвае, як праз усведамленне ролі вобразных сродкаў мовы і слоў-арыенціраў, што нясуць найбольшую ...
Дзіцячая літаратурная творчасць: матывы, значымасць, ацэнка
(Пачатковае навучанне: сям’я, дзіцячы сад, школа., 2004)
Артыкул прысвечаны развіццю літаратурных творчых здольнасцей малодшых школьнікаў. У ім разглядаецца значымасць дзіцячай літаратурнай творчасці, раскрываюцца шляхі і спосабы прыахвочвання дзяцей “думаць з алоўкам у руцэ”, ...
Ісці ад слова. лінгваметадычныя асновы асэнсавання і аналізу лірычных вершаў на ўроках літаратурнага чытання ў пачатковых класах.
(Пачатковая школа, 2004)
У артыкуле даследуюцца шляхі аналізу лірычных вершаў малодшымі школьнікамі. Асаблівая ўвага надаецца праблеме разумення вучнямі вобразнага значэння слова ў мастацкім кантэксце.
Напісанне сачыненняў па серыі сюжэтных малюнкаў
(Пачатковая школа, 2008)
У артыкуле ідзе размова пра фарміраванне ў малодшых школьнікаў умення складаць звязныя выказванні па серыі сюжэтных малюнкаў. Падрабязна разглядаюцца асноўныя этапы гэтай працы.
Верш на памяць? З задавальненнем!
(Пачатковая школа, 2005)
У артыкуле разглядаюцца псіхалагічныя і метадычныя асаблівасці навучання малодшых школьнікаў завучванню верша на памяць, а таксама даюцца рэкамендацыі па праверцы завучанага.
Метадычная спадчына К. Міцкевіча (Я. Коласа)
(Пачатковая школа, 2007)
У артыкуле падкрэсліваецца каштоўнасць метадычнай спадчыны Канстанціна Міцкевіча (Якуба Коласа. З пазіцый сучаснай педагагічнай навукі аўтар спрабуе даць ацэнку поглядам пісьменніка на асобныя пытанні выкладання роднай ...