Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorСмаль, В. М.
dc.date.accessioned2020-09-25T06:56:09Z
dc.date.available2020-09-25T06:56:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationСмаль, В. М. Развіццё маўлення дашкольнікаў ва ўмовах беларуска-рускай білінгвальнай прасторы / В. М. Смаль // Веснік Брэсцкага універсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія. – 2013. – № 1. – С. 91–97.ru_RU
dc.identifier.issn2218-029X
dc.identifier.urihttp://rep.brsu.by:80/handle/123456789/1477
dc.descriptionThe article deals with the bilingual education of pre-school children. The author strives to define positive and negative aspects of bilingual education, to establish peculiar features of speech development with pre-school children in the conditions of national bilinguism, as well as to map out effective ways of teaching in pre-school establishments in these conditions.ru_RU
dc.description.abstractАртыкул прысвечаны даследаванню праблем білінгвальнай (двухмоўнай) адукацыі дашкольнікаў. Аўтарам робіцца спроба акрэсліць станоўчыя і адмоўныя бакі адначаснага навучання дзяцей дзвюм мовам, вызначыць асаблівасці развіцця маўлення дашкольнікаў ва ўмовах нацыянальнага білінгвізму і шляхі эфектыўнай працы выхавальніка ў дашкольнай установе ва ўмовах білінгвізму.ru_RU
dc.language.isoberu_RU
dc.publisherБрГУ имени А.С. Пушкинаru_RU
dc.relation.ispartofseriesСерыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія;
dc.titleРазвіццё маўлення дашкольнікаў ва ўмовах беларуска-рускай білінгвальнай прасторыru_RU
dc.title.alternativeThe Development of Speech Activity of Pre-school Children in Russian-byelorussian Bilingual Situationru_RU
dc.typeArticleru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию