Показать сокращенную информацию
Ісці ад слова. лінгваметадычныя асновы асэнсавання і аналізу лірычных вершаў на ўроках літаратурнага чытання ў пачатковых класах.
dc.contributor.author | Сянкевіч, Мікалай Іванавіч | |
dc.date.accessioned | 2020-10-21T08:24:26Z | |
dc.date.available | 2020-10-21T08:24:26Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Сянкевіч, М. І. Ісці ад слова. Лінгваметадычныя асновы асэнсавання і аналізу лірычных вершаў на ўроках літаратурнага чытання ў пачатковых класах / М. І. Сянкевіч // Пачатк. шк. – 2004. – № 1. – С. 22–26. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://rep.brsu.by:80/handle/123456789/2875 | |
dc.description.abstract | У артыкуле даследуюцца шляхі аналізу лірычных вершаў малодшымі школьнікамі. Асаблівая ўвага надаецца праблеме разумення вучнямі вобразнага значэння слова ў мастацкім кантэксце. | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | Пачатковая школа | ru_RU |
dc.subject | верш, аналіз верша, вобразнае значэнне слова | ru_RU |
dc.title | Ісці ад слова. лінгваметадычныя асновы асэнсавання і аналізу лірычных вершаў на ўроках літаратурнага чытання ў пачатковых класах. | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |