Показать сокращенную информацию
Аднаактовыя п’есы ў станаўленні творчай ідывідуальнасці Георгія Марчука
dc.contributor.author | Іконнікава, Л.У. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-24T09:18:00Z | |
dc.date.available | 2020-09-24T09:18:00Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Іконнікава, Л. У. Аднаактовыя п’есы ў станаўленні творчай ідывідуальнасці Георгія Марчука / Л. У. Іконнікава // Веснік Брэсцкага універсітэта. Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. – 2012. – № 1. – С. 43–48. | ru_RU |
dc.identifier.issn | 2218-029X | |
dc.identifier.uri | http://rep.brsu.by:80/handle/123456789/1287 | |
dc.description | The article is dedicated to the analysis of small dramaturgy in the creative work of G.Marchuck and its role and influence on the formation of the creative individuality of the writer. The papers by V. Jatsukhno and N. Klado constitute theoretical basis of the article. The main contents of the article is the analysis of the one-act comedy «Genghis Khan’s Grave» and the play «Discotheque». In the analysis of the first piece the main attention is focused on distinctive features of the space, created in the play, on the system of characters and such artistic-imaginative characteristic of the cast of characters as «speaking» last names. In the analysis of the second piece special attention is drawn to the peculiarities of the structure that clearly demonstrates how two contrary tendencies are combined in one play: traits of small dramatic form and at the same time characteristics that distinguish multi-act dramaturgy from one-act dramaturgy. | ru_RU |
dc.description.abstract | Артыкул прысвечаны разгляду малафарматнай драматургіі ў творчасці Г. Марчука, яе ролі і ўплыву ў фарміраванні творчай індывідуальнасці пісьменніка. Тэарэтычнай асновай работы ,бяруцца даследаванні В. Яцухны і М. Кладо. Асноўны змест складае аналіз аднаактовай камедыі «Магіла Чынгісхана» і п’есы «Дыскатэка». Пры разглядзе першага твора ўвага засяроджваецца на асаблівасцях створанай у п’есе прасторы, на сістэме персанажаў і на такой мастацка-вобразнай характарыстыцы дзеючых асоб, як гаваркія прозвішчы. Пры даследаванні другога твора асаблівая ўвага звяртаецца на адметнасці яго структуры, якая наглядна дэманструе, як у адной п’есе спалучаюцца дзве супрацьлеглыя тэндэнцыі: рысы малой драматычнай формы і наяўнасць характарыстык, што адрозніваюць шматактовую драматургію ад аднаактовай. | ru_RU |
dc.language.iso | be | ru_RU |
dc.publisher | БрГУ имени А.С. Пушкина | ru_RU |
dc.relation.ispartofseries | Серыя 3. Філалогія. Педагогіка. Псіхалогія; | |
dc.title | Аднаактовыя п’есы ў станаўленні творчай ідывідуальнасці Георгія Марчука | ru_RU |
dc.title.alternative | One-act Plays in the Formation of Creative Individuality of Georgy Marchuck | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |