ГРАМАДСКАЕ ВЯШЧАННЕ Ў МЕДЫЯПРАСТОРЫ ЕЎРАЗІЙСКАГА ЭКАНАМІЧНАГА САЮЗА
Аннотации
У артыкуле даследуецца актуальны стан медыйнай прасторы Еўразійскага эканамічнага саюза
ў крытычна важнай для інтэграцыі сферы грамадскага вяшчання. Паказана, што класічная еўрапейская
мадэль грамадскіх СМІ не рэалізавана ні ў адной з дзяржаў ЕАЭС, што абумоўлена адсутнасцю закана-
даўчых норм, якія рэгулююць іх стварэнне і дзейнасць, а таксама недахопам структур кіравання, схіль-
нымі да маніпуліравання крыніцамі фінансавання, павольным рэфармаваннем праграмнай палітыкі. Ды-
гіталізацыя, канвергенцыя камунікацыйных тэхналогій, канкурэнцыя з боку камерцыйных кампаній зму-
шаюць да перагляду спецыфічных функцый такога тыпу СМІ ў новых абставінах. Сцвярджаецца, што
адным з вынікаў неразвітасці грамадскага вяшчання ў Арменіі, Беларусі, Расіі, Казахстане і Кыргызс-
тане з’яўляецца камунікацыйны разрыў паміж уладай і грамадзянамі.