Просмотр по автору "Сянкевіч, Мікалай Іванавіч"
Отображаемые элементы 1-18 из 18
-
Аналіз мастацкага твора. Рэалізацыя літаратуразнаўчага і дзейнаснага падыходаў
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (Пачатковая школа, 2012)У артыкуле разглядаюцца праблемы фарміравання чытацкіх уменняў і літаратурных уяўленняў вучняў, неабходных для ўспрымання літаратуры як мастацтва слова.2020-11-04 -
Верш на памяць? З задавальненнем!
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (Пачатковая школа, 2005)У артыкуле разглядаюцца псіхалагічныя і метадычныя асаблівасці навучання малодшых школьнікаў завучванню верша на памяць, а таксама даюцца рэкамендацыі па праверцы завучанага.2020-10-17 -
Дакрануцца да сапраўднай паэзіі:вывучэнне вершаваных твораў у пачатковай школе : дапаможнік
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (БрГУ имени А.С. Пушкина, 2017)У дапаможніку раскрываюцца метады і метадычныя прыёмы навучання малодшых школьнікаў асэнсаванаму ўспрыманню класічных вершаваных твораў, даюцца метадычныя парады па далучэнні дзяцей да разумення вобразаўтваральнай функцыі ...2020-11-04 -
Дзіцячая літаратурная творчасць: матывы, значымасць, ацэнка
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (Пачатковае навучанне: сям’я, дзіцячы сад, школа., 2004)Артыкул прысвечаны развіццю літаратурных творчых здольнасцей малодшых школьнікаў. У ім разглядаецца значымасць дзіцячай літаратурнай творчасці, раскрываюцца шляхі і спосабы прыахвочвання дзяцей “думаць з алоўкам у руцэ”, ...2020-10-21 -
“Каб любіць Беларусь нашу мілую…” Выхаванне нацыянальнай самасвядомасці малодшых школьнікаў на ўроках літаратурнага чытання
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (Пачатковая школа, 2012)Артыкул прысвечаны праблеме выхавання нацыянальнай самасвядомасці малодшых школьнікаў на ўроках літаратурнага чытання ў працэсе аналізу ідэйна-эстэтычнага зместу твора.2020-11-04 -
Каліграфія
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (БрГУ имени А.С. Пушкина, 2020)Вучэбна-метадычны комплекс змяшчае тэарэтычны матэрыял, планы практычных заняткаў, практыкаванні для самастойнага выканання, прапанаваны заданні для кантрольнай працы, практычныя заданні для выніковага кантролю.2020-10-31 -
Малыя, але бясцэнныя залацінкі. Методыка працы з фальклорнымі творамі “дробнага” жанру ў пачатковай школе
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (Пачатковая школа, 2017)У артыкуле паказваецца месца прыказак, загадак, жартаў і скарагаворак на ўроках літаратурнага чытання і ў пазакласнай працы ў пачатковай школе, разглядаюцца прыёмы працы з творамі малога жанру.2020-11-04 -
Метады і прыёмы навучання беларускай мове ў пачатковых класах
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (БрГУ имени А.С. Пушкина, 2020)У артыкуле раскрываюцца агульнадыдактычныя і лінгваметадычныя метады і прыёмы навучання беларускай мове.2020-11-09 -
Метадычная спадчына К. Міцкевіча (Я. Коласа)
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (Пачатковая школа, 2007)У артыкуле падкрэсліваецца каштоўнасць метадычнай спадчыны Канстанціна Міцкевіча (Якуба Коласа. З пазіцый сучаснай педагагічнай навукі аўтар спрабуе даць ацэнку поглядам пісьменніка на асобныя пытанні выкладання роднай ...2020-10-29 -
Методыка выпрацоўкі навуку выразнага чытання твораў "малога" жанру
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (БрГУ имени А. С. Пушкина, 2022)2022-12-22 -
Методыка працы з фальклорнымі творамі «малога жанру» ў пачатковай школе
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (БрГУ имени А.С. Пушкина, 2017)2020-11-10 -
Методыка працы над эмацыянальна-вобразнай і лагічнай выразнасцйю пры вывучэнні апавяданняў
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (БрГУ имени А. С. Пушкина, 2022)2022-12-22 -
Навучанне малодшых школьнікаў складанню фантазійных гісторый
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (БрГУ имени А.С. Пушкина, 2018)Апісваюцца практыкаванні, праца з якімі стымулюе фантазійныя ўяўленні малодшых школьнікаў2020-10-13 -
Напісанне сачыненняў па серыі сюжэтных малюнкаў
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (Пачатковая школа, 2008)У артыкуле ідзе размова пра фарміраванне ў малодшых школьнікаў умення складаць звязныя выказванні па серыі сюжэтных малюнкаў. Падрабязна разглядаюцца асноўныя этапы гэтай працы.2020-10-29 -
Разуменне малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратуры
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (Пачатковая школа, 2005)Артыкул прысвечаны праблеме разумення малодшымі школьнікамі мовы мастацкай літаратуры. На шматлікіх прыкладах аўтар паказвае, як праз усведамленне ролі вобразных сродкаў мовы і слоў-арыенціраў, што нясуць найбольшую ...2020-10-27 -
Уголас і сам сабе. Два віды чытання ў пачатковай школе
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч; (Пачатковая школа, 2019)У артыкуле разглядаецца методыка выкарыстання розных відаў чытання ўслых і сам-сабе, а таксама месца кожнага віда чытання ў структуры ўрока.2020-10-17 -
Эўрыка! Адкрываем правіла : методыка завучвання арфаграфічных правілаў і азначэнняў граматычных паняццяў
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (Пачатковая школа, 2012)У артыкуле разглядаюцца прыёмы завучвання арфаграфічных правілаў і азначэнняў граматычных паняццяў з выкарыстаннем гульнёвых і мнеманічных прыёмаў.2020-11-04 -
Ісці ад слова. лінгваметадычныя асновы асэнсавання і аналізу лірычных вершаў на ўроках літаратурнага чытання ў пачатковых класах.
Сянкевіч, Мікалай Іванавіч (Пачатковая школа, 2004)У артыкуле даследуюцца шляхі аналізу лірычных вершаў малодшымі школьнікамі. Асаблівая ўвага надаецца праблеме разумення вучнямі вобразнага значэння слова ў мастацкім кантэксце.2020-10-21